PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-12 14:29:32
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Druga połowa - jeśli trzeba szukać, o tym za chwilę. Jeśli nie trzeba
    > szukać, a powoli się otwiera... hm, branża IT, powiadasz? Kiepskie
    > łącza?
    Albo strona z CV na SDI przeciazonym Kaaza. Kiepski argument.

    > A czy to jest jakiś problem, że rzecz nie dotyczy tego regionu? Tak
    > mało płacicie, że odpowiednia osoba nie będzie w stanie wynająć
    > mieszkania?
    A jesli osoba w LM nie wspomina _nic_ o mozliwosci zmiany miejsca
    zamieszkania? Skad HR-owiec (czy ktokolwiek) ma o tym wiedziec?

    > Podałaś numer telefonu? Ciesz się, że ludzie są zainteresowani.
    I niezdyscyplinowani.

    > Błąd. Wiesz, ile osób zostało wykorzystanych? Nie dziw się, że są
    > czujni.
    Zaden blad. To nie Alicja szuka pracy. Wcale nie musi o nic prosic.
    A to, ze sa czujni - to dobrze, ale bez paranoi... W takim przypadku trzeba
    sie leczyc.

    > Taki jest rynek pracy. Ludzie są chętni do zmiany kierunku.
    > Czas pracodawcy??? Może właśnie wśród tych "dziwnych" ofert znajdziesz
    > właściwą osobę?
    A wiesz, ze czas poszukiwania osoby składa sie na koszt pozyskania
    pracownika? To sie po prostu moze nie oplacac.

    > Święta racja. Ale jeśli chodzi o komputery, to parę rzeczy dotyczy i
    > ciebie. Wygląda, że kiepsko sobie z tym radzisz.
    A u was bija Murzynow ;-)

    > Nie dziw się. Wiele poradników radzi: zadzwoń!
    Jest tez wiele poradnikow dotyczacych akwizycji. Dlaczego tego nie robisz?

    > W programie
    > pocztowym to drobna rzecz, a poszukujący pracy nie denerwuje się, czy
    > jego aplikacja dotarła.
    Przeciez wiadomo, ze dotarla - mamy XXI wiek jakby...

    > Z tego, co przeczytałam, to twoje problemy wynikają głównie z braku
    > oraganizacji pracy i... braku ustawień, które dają programy pocztowe.
    Ciekawy sposob pozyskiwania wzgledow potencjalnego pracodawcy - obic go, a
    potem niech bedzie wdzieczny, ze darowano mu zycie ;-)

    PiotrG