PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-13 06:47:25
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: "ciafka" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    naprawde! i ja bym sie z tego nie smial.

    poziom wyksztalcenia mamy baaaardzo wysoki, jezeli chodzi o wycwiczenie ofiary
    zeby zapamietala tekst i myslala tak jak naucziciel kaze.
    a ze grubo ponad 2/3 doroslych nie umie 5 zdan zlozyc do kupy zeby nie stracic
    watku i zeby ich otoczenie zrozumialo - to nikogo nie obchodzi.
    patrze jak moja corka (3 kl.podst.) jest teraz uczona, i mam nadzieje, ze za
    jakis czas bedzie lepiej.

    a na razie to mozesz sprobowac porozmawiac z przecietnym politykiem, lekarzem,
    nawet profesorem nauk humanistycznych - zwracajac uwage na sposob myslenia.
    lub daj im 1-stronicowy artykul i niech zrobia Ci stresczenie i odpowiedza na
    pare pytan dot. artykulu :-((((

    a i z matma jest podobnie - mamy swietnych matematykow. a cala reszta ...
    no... tak jak w opisanym przykladzie.