PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
  • Data: 2003-05-09 15:01:12
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do plików do wiadomo (dla branzy IT), jakie można wysyłać. TO w czym
    ktoś
    > pisze też o nim świadczy.

    No popatrz, a mnie sie wydawalo, ze CV ma byc konkretne i estetyczne, i ze
    liczy sie to co w nim jest a nie w jakim jest formacie. A Ty mowisz, ze
    niekoniecznie... Dobrze, ze to jednak nie moja branza:))

    > Natomiast wytykanie błędów w CV jest absolutnie nie na miejscu. Aplikanci
    > nie po to przysylaja swoje zgłoszenia, aby je komentować lub wytykać
    błędy.

    Ja nie mowie o wytykaniu bledow, tylko o ogolnej informacji ze aplikacja
    jest niewlasciwie przygotowana. Szczegolow niech sobie kazdy sam poszuka -
    za takie info chyba nikt by sie nie obrazil. Wydaje mi sie, ze duzo lepiej
    jest napisac komus, ze nie trafil z trescia czy tematem niz mydlic mu oczy
    jakimis blahostkami.

    > Poza tym malo informacji pozwala na wieksza inwencje szukajacego:)

    No to sie nie dziw, ze dostajesz odpowiedzi, ktore nie spelniaja
    kryteriow:))

    pozdrawiam,
    Aga