PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-24 17:52:21
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:1ifde3j30m4m1

    > Przez ubiegły miesiąc wykazywałem maksimum dobrej woli i odpowiadałem na
    > wszelkie telefony od nich, po części wyjaśniając niewyjaśnione, a po
    > części robiąc jak idiota za darmowy suppport.
    > O ile pokłady dobrej woli mam nieograniczone, to zapas cierpliwości mam na
    > wykończeniu.

    Jak radzą powyżej: zakończyć etap darmowych promocji, ale nie palić za sobą
    mostów, jeśli stosunki nie układały się źle. Przedstawić konkretną ofertę,
    jeżeli nadal byliby zainteresowani korzystaniem z Twoich usług. I tyle.

    Swoją drogą, zastanawiające, dlaczego wśród informatyków tak wielu "frajerów"
    gotowych robic za darmo/półdarmo (nie bierz tego do siebie), daje po prostu
    dupy. Popatrzcie na takiego mechanika. Odstawcie auto do przeglądu, mechol
    dokręci 3 śrubki, coś tam pogmera i wystawi rachunek za kilka stówek, albo o
    jedno oczko więcej. :D

    Pamiętam jak mój kumpel żalił się kiedyś, że pół dnia zeszło mu na dość poważnym
    zleceniu, a w ramach zapłaty...poczęstowano go butelką coli (ponoć znali się,
    więc zleceniodawca tak to sobie wyobraził, że kumpel wykona usługę za flaszkę
    piwa, a że piwa nie pija, więc...).
    Chłop dojrzały, troje dzieci, a potraktowany został jak gówniarz.

    j.