PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-24 20:21:55
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał

    > Nie ma następcy. Pomijam fakt, że firma poszukiwania następcy zaczęła
    > dopiero w jakiś czas po moim odejściu, ale nawet gdyby zaczęli go szukać
    > dniu złożenia mojego wypowiedzenia, znalezienie go byłoby w tak krótkim
    > czasie dosyć trudne. To było klasyczne stanowisko opisywane w wątku
    > "inspiracje" :).

    W tym poście wiele się wyjaśniło, dlatego uważam, że nie masz żadnych
    powodów, by czuć jakiekolwiek zobowiązania w stosunku do byłego pracodawcy.
    Co mogłeś, to zrobiłeś, a jeśli firmą kierują takie łosie, jak opisujesz,
    które nie potrafią zadbać o to, by przekazanie obowiązków odbyło się
    bezproblemowo i w czasie Twojego wypowiedzenia, to jest to tylko i
    wyłącznie ich problem.

    Pozdrawiam
    K.