PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005 › Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
  • Data: 2005-07-03 17:10:54
    Temat: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a):

    [...]

    > Generalnie - wszelkie utrudnienia dla dobierania
    > pracowników/pracodawców (jak również bardziej ogólenie - wszelka
    > biurokracja i stawianie _nie_niezbędnych_ wymagań) tylko utrudnia
    > rozwój i szkodzi gospodarce i Polsce.

    "Deczko" przeginasz. Nie przenoś skali mikro jaką jest grupa ogłoszeniowa,
    na skalę makro. Ja wiem że te hasła ładnie brzmią, ale prawda brutalna
    jest taka że wpływ ppo na rozwój gospodarczy w Polsce jest po prostu
    żaden. :)

    > Wymagania co do kosmetyki i kodowania postów na grupie uważam, jeżeli
    > nie wpływa to na czytelność postu, za sztukę dla sztuki i pozbawianie
    > obydwu stron szansy na rozwój w imię... No właśnie, w imię czego?

    Zupełnie ignorujesz fakt, że tak naprawdę zwiększyłoby to ilość ogłoszeń
    tak o ok. 5%. Wybacz, ale dla mnie to oznacza tylko tyle że komuś nie
    zależało by to ogłoszenie zamieścić, a nie że samo wymaganie jest
    z kosmosu wzięte i nie do spełnienia.

    > W jaki sposób zaszkodzi i komu przepuszczenie kilku robaczków w treści
    > posta? Za to szybciej, łatwiej, przyjemniej będzie się pracowało
    > moderatorom,

    To już wiesz lepiej ode mnie co jest przyjemniejsze, łatwiejsze
    i szybsze? :) Sorry - jak widzę posty poprzesiekane znakami '?'
    (tak program pokazuje nieznane znaki), to nijak nie czyta mi się
    tego łatwiej i przyjemniej. A już odszukanie konkretnych
    informacji z takich postów też nie należy do przyjemnych.

    > szybciej będą ogłoszenia pojawiały się na grupie

    Tu też kodowanie ma się nijak do rzeczy.

    > i więcej udanych związków firma-pracownik zostanie zawartych przez
    > usenet - i to powinno być celem nadrzędnym dla PPO.

    Toteż ja to realizuję. Na przestrzeni ostatniego roku zasady zostały
    dość mocno złagodzone. Ale między 'złagodzić' a 'pozbyć się ich
    zupełnie' jest zbyt wielka różnica, do której szczerze mówiąc nie
    przekonują mnie popularne hasłą o dobrobycie i szczęściu jakie nastanie
    jak ppo przestanie być restrykcyjna. :)

    > Jeżeli specjalista-"informatyk" nie potrafi zrozumieć, że kadrowcy nie
    > są ekspertami od kodowania, błędów w outlooku itd, i szkoda im czasu i
    > pieniędzy (zarówno swoich jak i pracodawcy) to mają poważny problem z
    > priorytetami.

    Ależ oni *nie muszą* być ekspertami. Właśnie o to chodzi, że nie muszą.
    To ludzie z Twoim podejściem wmawiają innym jaka to skomplikowana rzecz.
    Tak z ciekawości - przeczytałeś chociaż raz zasady wysyłania, jakie
    okresowo zamieszczam na grupie ppo?

    > Nie - to już jest wykonywanie zlecenia, dzieła albo współpraca firm ;)

    I wykonując zlecenie, dzieło nie powinieneś się wyrejestrować
    z UP, tak? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl