PracaGrupypl.praca.dyskusjeSposoby poszukiwania pracy!!! › Re: Sposoby poszukiwania pracy!!!
  • Data: 2004-03-02 16:04:53
    Temat: Re: Sposoby poszukiwania pracy!!!
    Od: "Harmony Wroclaw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c226au$66i$1@news.onet.pl...
    > wiem ze kazdy ma swoje sposoby poszukiwania pracy mniej lub bardziej
    > skuteczne
    >
    > jak myslicie ktore sa godne uwagi a ktorymi nie warto zawracac sobie glowy
    > ktore z nich przyniosly wam pozadany efekt w postaci pracy???

    2 poprzednie prace znalazlam z ogloszen:
    jedną z wyborczej
    drugą z pl.praca.oferowana

    teraz tez szukam w wyborczej i na listach
    i wczoraj bylam na 3 rozmowach :-)

    aha - i zglaszam sie też do agencji rekrutacyjnych - workservice,
    tempservice itp
    ostatnio do mnie zadzwonili w dzien kiedy podpisalam umowe o prace z drugą
    firmą
    znaleźli ofertę, ale musialam im odmowic

    Pozdr.
    H.