PracaGrupypl.praca.dyskusjeSposoby poszukiwania pracy!!! › Re: Sposoby poszukiwania pracy!!!
  • Data: 2004-03-02 21:13:05
    Temat: Re: Sposoby poszukiwania pracy!!!
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sylwia Malanowicz napisał:
    > Wg mnie najlepszy sposob na poszukiwanie pracy to
    > wysylanie cv do firm, w ktorych chcialoby sie pracowac,
    > nawet (a wlasciwie w szczegolnosci!) jezeli nie szukaja pracownikow.
    > Zeby to zrobic jednak trzeba sie dobrze zastanowic co chcialoby sie
    > robic i dlaczego akurat w danej firmie. Nie nalezy wysylac cv do pierwszej
    > lepszej
    > firmy z Panoramy firm i to jeszcze majac nadzieje
    > "niech mnie wezma na jakiekolwiek stanowisko".

    No to gratuluję, ale... Przez ponad dwa lata pracowałem w firmie, w
    której przez ponad rok siedziałem na krześle, a w zasięgu rąk, miałem
    pudło wypełnione takimi przychodzącymi CV/LM, do których nikt nie
    zaglądał (sam się zdziwiłem, że byłem tak blisko takich spraw).
    Przez rok, moja firma poszukiwała kilku specjalistów i nigdy, nikt nie
    zaglądał do tych dokumentów.
    Oczywiście, zostały one zniszczone, jakiś czas po ich odkryciu. (nie
    zostały jednak wykrozystane, choć w międzyczasie wyszło znów z kilka
    ogłoszeń do GW)

    Pozdrawiam
    Rafał