PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkanowanie odciskow palcow w firmie › Re: Skanowanie odciskow palcow w firmie
  • Data: 2007-05-09 07:58:55
    Temat: Re: Skanowanie odciskow palcow w firmie
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Miroo wrote:

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > A ja zdecydowanie wolę aby ktos mi ukradł klucze/kartę
    > niż obciął palca lub wydłubał oko.. Ale może jestem
    > wyjątkiem :)

    Obciecie palca jest znacznie trudniejsze niz ukradzenie kluczy. Do tego
    nowoczesne systemy sprawdzaja obecnosc tetna, czyli martwym palcem
    niczego nie otworzysz. A co najwazniejsze, prawie wszystkie wlamania do
    domow odbywaja sie nie poprzez posluzenie sie ukradzionym kluczem, tylko
    poprzez dostanie sie do niego bez klucza - wylamanie drzwi, wejscie
    przez otwarte okno itp. W przypadku prywatnego mieszkania wybralabym
    odcisk zamiast tradycyjnego klucza ze wzgledu na wygode i zmniejszenie
    ilosci malych rzeczy, ktore trzeba ze soba nosic, a nie dla ochrony
    przed kradzieza czy wlamaniem.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533