PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkanowanie odciskow palcow w firmie › Re: Skanowanie odciskow palcow w firmie
  • Data: 2007-05-10 18:12:13
    Temat: Re: Skanowanie odciskow palcow w firmie
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Według mojej skromnej wiedzy, to tego typu odciski palców nie są dokładnie tym
    > samym, co odciski palców wykorzystywane w kryminalistyce. Ich celem jest
    > zidentyfikowanie jednej osoby z grupy 1000 czy 2000 osób, a nie jednej osoby
    > ze 100 milionów. To jest jakis uproszczony skan i weryfikacja sumy kontrolnej
    > czy coś takiego.

    Czytałem dokumentację techniczną do jednego systemu "cywilnego" do
    weryfikacji odcisków - jest to system jak najbardziej precyzyjny (czyli
    nie wspomniana zabawka na grupę 2000 osób), natomiast właściwych
    odcisków palców nie przechowuje w ogóle. Przechowuje natomiast rodzaj
    mapy palca, złożonej z kilkuset punktów, na podstawie której odtworzenie
    całości odcisku jest niemożliwe - czyli takie MD5 do palców.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com