PracaGrupypl.praca.dyskusje[dlugie] Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT) › Re: Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT)
  • Data: 2007-07-31 07:18:09
    Temat: Re: Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT)
    Od: Damianos <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Lip, 00:47, chojny <c...@i...pl> wrote:
    > Damianos napisal(a):

    > Myslalem o wyjezdzie do Dublina (brat juz tam sie zadomowil) na
    > University College Dublin, gdzie jest DSP Group, ale poki co sie
    > wstrzymalem.

    No mysle sobie ze to jest jakis kompromis - zachodnie uczelnie maja to
    do siebie ze bardzo scisle potrafia wspolpracowac z biznesem (wszyscy
    na tym korzystaja). Wydaje mi sie ze jakosc "ksztalcenia" moze byc
    troche gorsza ale w ten sposob mozesz pogodzic robienie doktoratu z
    praca w korporacji (oczywiscie jak to bywa przy kompromisach idealne
    rozwiazanie to to nie bedzie) - no ale nikt za ciebie wybierac nie
    bedzie - jak to mowi moja zona - "kto ma wybor ten ma meke" :)

    > Orientujesz sie czy mozna kontynuowac rozpoczeta sciezke doktorska za
    > granica?

    Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej/formalnej jednak wydaje mi
    sie ze jest to mozliwe jedynie przy wsparciu twojego opiekuna w polsce
    i przyszlego opiekuna na drugiej uczelni - ale byc moze plote glupoty
    bo to tylko takie moje gdybanie.

    Pozdrawiam
    Damian