PracaGrupypl.praca.dyskusje[dlugie] Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT) › Re: Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT)
  • Data: 2007-08-01 13:36:35
    Temat: Re: Rozterki prawie magistra: praca na uczelni vs. praca w korporacji (IT)
    Od: chojny <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damianos napisal(a):

    > No mysle sobie ze to jest jakis kompromis - zachodnie uczelnie maja to
    > do siebie ze bardzo scisle potrafia wspolpracowac z biznesem (wszyscy
    > na tym korzystaja). Wydaje mi sie ze jakosc "ksztalcenia" moze byc
    > troche gorsza ale w ten sposob mozesz pogodzic robienie doktoratu z
    > praca w korporacji (oczywiscie jak to bywa przy kompromisach idealne
    > rozwiazanie to to nie bedzie) - no ale nikt za ciebie wybierac nie
    > bedzie - jak to mowi moja zona - "kto ma wybor ten ma meke" :)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Swiete slowa!!:D. Szczegolnie gdy opcje rozkladaja sie prawie 50/50.

    > Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej/formalnej jednak wydaje mi
    > sie ze jest to mozliwe jedynie przy wsparciu twojego opiekuna w polsce
    > i przyszlego opiekuna na drugiej uczelni - ale byc moze plote glupoty
    > bo to tylko takie moje gdybanie.

    Wlasnie sie dowiedzialem od kumpla, ktory wyjechal na stypendium
    5-miesieczne do Belgii. Okazuje sie, ze z wyjazdem nie ma problemu o ile
    obrona bedzie w Polsce. Inaczej musi byc zgoda obu opiekunow (i pewnie
    jakis przelew w wiadomym kierunku:)).

    chojny