PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-28 22:28:15
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin napisał(a):

    > A tak wszyscy nie możemy się odbić od dna.

    Kto nie może, ten nie.

    > A może kopalnie i wszystko inne karmione dopłatami po ich odebraniu
    > pierdyknęłoby w cholerę po pół roku, część ludzi poszłaby na bezrobocie, ale
    > jednocześnie budżet by się radykalnie odciążył, [...]

    Radykalnie? Masz jakieś dane, które sugerują aż takie radykalne kwoty?
    Uwzględniasz też kwoty, które górnictwo do budżetu wpłaca? Ja rozumiem
    że dyskusja, że fajnie jest zaprezentować swoje poglądy, ale PROSZĘ,
    starajmy się nawet w gdybologii stosować bardziej przemyślane tezy.

    > można by zredukować podatki i ZUS, łatwiej by było o kredyt, koniunktura
    > by wystrzeliła i po roku, może dwóch jednak znaleźliby robotę ?

    A masz gwarancję, że rząd obniżyłby podatki, ZUS? Zły stan budżetu państwa,
    to nie jest wynik jednego czynnika, tylko wielu. Bardzo wygodne w dyskusji
    jest powiedzieć 'TO WSZYSTKO WINA GÓRNICTWA!', ale niech to ma jakieś
    racjonalne podstawy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer