PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-28 17:28:55
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnd4gehi.ani.ziembor.news@harvey.domek.ziembo
    r.waw.pl
    Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> pisze:

    > Na większość przytoczonych przez Ciebie problemów - odpowiedź brzmi:
    > regulator + sensowne umowy średnio i długoterminowe.
    Odpowiedź do dyskusji, choć o nic nie pytałem.

    > Tyle, że akurat problemem nie jest "bankructwo" lub rezygnacja z
    > wykonywania świadczeń a problemy typu monopol na użycie siły. "Służba
    > zdrowia" -- to jest akurat najsłabszy przykład. Bo co jak co ale
    > właśnie dzięki brakom dozoru właścicielskiego zawdzięczamy komorników
    > w szpitalach.
    Jestem innego zdania. Służba zdrowia to akurat bardzo dobry przykład. Jest
    to wszak dziedzina, w której chodzi o życie w sposób dosłowny. Tu źródłem
    kłopotów jest IMHO brak dobrego, planowego zarządzania, oraz sensownej
    polityki pozyskiwania i dystrybucji środków. Jest to niezwykle złożony
    problem, z którego nie sposób wykluczyć podstawowego balastu jakim jest ZUS
    w obecnej, patologicznej formie, oraz olbrzymich zaszłości wleczonych z lat
    ubiegłych.

    Jotte