PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-28 14:40:18
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vertret(at)op.pl napisał(a):

    > Może chociaż ty podasz mi jakiś jeden konkretny przkład, gdzie wolny rynek
    > więcej szkody narobi niż jego brak?

    We fragmencie, który łaskawie wyciąłeś zaprezentowałem Ci szereg instytucji,
    których prywatyzacja i działanie 'wolnego rynku' skończyłaby się fatalnie.
    Mógłbyś się do tych przykładów jakoś odnieść i podać jakiś argument, dla
    którego uważasz, że powinny one być objęte działalnością wolnego rynku.
    W chwili obecnej bowiem dyskusja wygląda na jednostronny monolog dramatyczny.
    Ktoś coś pisze, Ty wycinasz nie usiłując nawet polemizować, po czym
    nawijasz w kółeczko tą samą tezę.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer