PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna w kawiarni › Re: Rozmowa kwalifikacyjna w kawiarni
  • Data: 2004-09-22 10:57:59
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna w kawiarni
    Od: "Jakub" <j...@e...ii.uj.edu.pl.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "evitas" <e...@o...pl> wrote in message
    news:cirdsb$p1f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Zostalam zaproszona na rozmowe z rekruterem do kawiarni znanego hotelu.
    > Czego mozna sie spodziewac na rozmowie?
    > Chodzi o rozluznienie rozmowcy zapewnie?
    >
    > evitas

    Mi sie tak zdarzylo gdy firma wlasnie sie otwiera, jako filia czegos duzego
    i zagranicznego. Warto isc. Po prostu przyjechal facet, mieszka w hotelu i
    tak mu jest wygodnie.
    Moja rada: Na pytanie czy czegos sie napijesz, zamow koniecznie cos, do
    picia, niezbyt drogiego ale koniecznie bezalkoholowego (tonik, cola).
    Osoba ktora Cie zaprasza placi. W moim przypadku firma rozwinela sie
    w cos bardzo sensownego, choc ja sie nie zalapalem.

    Jakub