PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna w kawiarni › Re: Rozmowa kwalifikacyjna w kawiarni
  • Data: 2004-09-22 16:09:30
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna w kawiarni
    Od: "Immona" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "evitas" <e...@o...pl> wrote in message
    news:cirdsb$p1f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Zostalam zaproszona na rozmowe z rekruterem do kawiarni znanego hotelu.
    > Czego mozna sie spodziewac na rozmowie?
    > Chodzi o rozluznienie rozmowcy zapewnie?

    Zalezy, jaka to branza.
    W niektorych humanistyczno-kreatywnych, jak reklama czy agencje artystyczne,
    rozmowa w lokalu to normalka, a rekrutujacy chce poznac Twoja osobowosc :)
    ktora w takich warunkach swobodniej sie ujawni niz w biurze.
    W powaznych branzach, jak finanse itd., dla mnie by to bylo swiatelko
    ostrzegawcze, ze firma nie ma swojego biura, nie wyglada ono tak, by sie nim
    chwalic lub nie chce ujawnic wszystkich podstawowych informacji o sobie...

    I.