PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: Raiffaisen - przepraszam - EOT
  • Data: 2003-03-05 22:11:34
    Temat: Re: Raiffaisen - przepraszam - EOT
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gluestick wrote:
    > Nie zorzumiałeś maila. Chdodzi o to że dopiero teraz
    > została ona przeczytana. Wydaje mi się dziwne, że firma
    > organizuje rekrutację a następnie czyta nadesłane dokumenty
    > dopiero po trzech tygodniach.

    ale ty perosnalnie napisales o tej pani pinda a nie o firmie
    a co do czytania nadeslanych dokumentow to z doswiadczenia powiem ci ze
    czytane sa one czasami i pozniej troche - zalezy od przyjetych procedur itp.
    w ogoloszeniu chyba nie bylo informacji o tym kiedy zostanie rozpatrzone
    (przeczytane) twoje podanie
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/