PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-06-16 13:24:16
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanowną Grupę,

    Drogi Gluesticku, choć minęło już sporo czasu, pozwolę sobie odpowiedzieć na
    Twojego posta. Tak się składa, że jestem administratorem poczty korporacyjnej w
    Raiffeisen Bank Polska S.A. i Twoje uwagi dotyczą również mojej skromnej osoby.

    Otóż,
    1. Raiffeisen jest ogromną instytucją w której proces rekrutacji trwa czasem
    nawet kilka miesięcy i z tego co wiem, nie jest to niczym dziwnym na obecnym
    rynku (kiedy sam szukałem tu zatrudnienia, czekałem 3 miesiące na odpowiedź).
    2. Nasza poczta korporacyjna, mimo że jest bardzo rozbudowana, działa sprawnie.
    3. Na początku roku wykonywaliśmy w banku proces podnoszenia poziomu
    zabezpieczen i jednym z elementow skladowych byla zmiana nazewnictwa
    uzytkownikow poczty. To bylo bezposrednim powodem ponownego generowania
    potwierdzen przeczytania wiadomosci w skrzynkach pocztowych. Dla systemu byl to
    poprostu nowy user, ktory zapoznal sie z wiadomoscia. Nie wdajac sie w szczegoly
    powstawanie "return receipt" odbywalo sie automatycznie i nikt z uzytkownikow
    nie mial na to wplywu.
    4. Pani Anna Starostecka-Kaczmarek nie jest, jak Ty to nazwaleś "pindą", ale
    jedna z milszych osob jakie mialem okazję poznać w swoim życiu.
    5. Negatywna ocena innej osoby z podaniem jego danych kłóci się z zasadami
    neetyki i świadczy o Tobie, Gluesticku bardzo niedobrze. Podejrzewam jednak, że
    Ty jako osoba znająca się na informatyce i chciąca pracować w naszym IT
    doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Myślę, że jednocześnie rozumiesz, iż nie
    zagrzałbyś długo miejsca u moich kolegów z Help Desku, bowiem są to ludzie
    kulturalni i na wysokim poziomie.

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za uwagę.

    Piotr