PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o wyrażenie opinii › Re: Prośba o wyrażenie opinii
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o wyrażenie opinii
    Date: Mon, 26 Dec 2005 19:44:07 +0100

    Immona napisał(a):
    > Religia konsultingowa to nie "you are the best", tylko "nasza firma jest
    > the best". Dlatego powinienes byc dumny, ze u nas pracujesz, szczesliwy
    > zostajac po godzinach i miec doznania mistyczne oddajac firmie wszystko.
    > Istnieja ludzie, ktorzy sa w stanie w te religie uwierzyc i choc ogolnie
    > jestem przeciwko wykorzystywaniu, to w pewnych skrajnych przypadkach
    > idiotyzmu popieram wykorzystanie takiego idioty na maxa :)
    A to się akurat zgadza. Ale wciąż podpada pod kult gwiazdy - ciesz się,
    że u mnie / u nas pracujesz Kaziu. No to do roboty, do rana ma być
    zrobione, bo rano musisz to zawieźć do innej firmy, 900 km od naszej.
    Smutne ale prawdziwe.

    Stąd też się biorą panie z kompleksem sekretarki. Pracuje taka w
    zajebistej firmie, która ją kopie po dupie, więc kiedy jest okazja
    odreagowania (np. na klientach, traktowanych jak petenci), uległa pani z
    recepcji, pardon - asystentka ds. kluczy, zamienia się w dzikiego
    agresywnego lwa (co w jej przekonaniu synonimuje asertywność).

    pozdr.
    m.