PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista bez wykształcenia technicznego. › Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
  • Data: 2007-06-10 19:50:29
    Temat: Re: Programista bez wykształcenia technicznego.
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:f4hjao$308a$1@opal.icpnet.pl...

    > Widziałem firmy o większym obrocie i zdziwiłbyś się, na jakim
    > oprogramowaniu jechały. W sensie, na jak gównianym. A jednak przestoje

    Dbfowa magazynówka (FoxPro).
    Serwer plików Novell 4.12 postawiony na Pentium 133 z 64M RAM....
    Stanowisk ok 40...

    > były bardzo sporadyczne. Cała tajemnica tkwi w IT, gdzie kilka adminów po
    > 3000-3500 CKP walczy z problemami, których rozwiązanie w sposób

    kamikadze walczących jak lwy... łatających dziury w tabelkach...
    Kiedyś, przez czas krótki miałem przyjemność pracować w takiej firmie...i
    wymiękłem.

    > "profesjonalny" kosztowałoby tą jedną firmę (w rozumieniu: tego
    > konkretnego klienta na dany zestaw oprogramowania) kilkakrotnie więcej,
    > uwzględniając czas użytkowania tego zestawu oprogramowania.

    Zwiększenie obrotów i wydajności pracy zawsze pociąga za sobą wyższe koszty.
    Chcesz mieć lepszą wydajność, musisz zainwestować w lepszy sprzęt i soft...

    > Zależy, jak dla kogo. Widać, że jesteś kolejnym programistą-idealistą,
    > kompletnie bez doświadczenia w zarządzaniu.

    Spośród moich znajomych nie znam programisty, który byłby jednocześnie
    dobrym menadżerem.
    I to jest naturalne. Trudno znać się dobrze na wszystkim.
    Dlatego współpracuję z osobą, która bierze na siebie sprawy związane z
    marketingiem....
    Czy jestem idealistą? To raczej ja sprowadzam czasami mojego "impresaria" na
    ziemię.
    Bo np on nie wie, że pewnych rzeczy nie jestem w stanie zrobić (zwyczajne
    fizyczne i technologiczne ograniczenia...).