PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik nie chce iść na urlop? › Re: Pracownik nie chce iść na urlop?
  • Data: 2007-03-27 07:36:57
    Temat: Re: Pracownik nie chce iść na urlop?
    Od: "Patryk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

    > z tego co mi wiadomo to zapłacić tylko można ekwiwalent za urlop w
    > przypadku gdy pracownik odchodzi z pracy a nie wykorzystał urlopu. W
    > przypadku zaległego urlopu powinien go wykorzystać do końca marca. Ale co
    > się stanie jak nie wykorzysta to nie wiem:P

    też dokładnie nie wiem jakim przepisem to poprzeć, ale ja w tym roku
    dostałem kase za niewykorzystany urlop. zawsze kilka dni zostawało z
    poprzedniego roku. w marcu kadrowa mnie podliczyła i przez ostatnie 3 lata,
    uzbierały mi się prawie dwa tygodnie. nie dała rady wygonić mnie na urlop
    więc mam dostać kase.
    sytuacja jest analogiczna do tej gdy odchodzisz z firmy i masz nie
    wykorzystany urlop, dostajesz za niego pieniądze, jeżeli go nie wykorzystasz
    przez ostatnie dni pracy :]