PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik nie chce iść na urlop? › Re: Pracownik nie chce iść na urlop?
  • Data: 2007-03-27 07:36:08
    Temat: Re: Pracownik nie chce iść na urlop?
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale masz świadomość, że niewykorzystany do końca kwartału, zaległy urlop
    > to złamanie KP przez ... pracodawcę?
    > Paradoksalnie w takiej sytuacji to on zapłaci karę, choć jego intencje
    > były jak najbardziej właściwe.
    > Dla mnie to głupota.

    Masz całkowitą rację. Natomiast uważam, że dorośli ludzie powinni zachowywać
    się względem siebie poważnie. Gdyby pracodawca przyszedł i powiedział "weź
    ten urlop bo KP nakazuje, przyjdzie kontrola i będzie chryja, zapłacimy karę
    i chcę tego uniknąć" to wtedy jestem gotów iść na rękę i nawet rozpisać ten
    urlop fikcyjnie, odbierając sobie wolne kiedy indziej albo iść na urlop
    normalnie mimo niesprzyjającego terminu. Bo jak pracodawca traktuje mnie
    poważnie to ja odpłacam mu tym samym.
    Natomiast jak strzeli mu do głowy robić sobie jaja i wmawiać mi że jak nie
    pójdę to mi przepadnie to ja też sobie sobie zrobie jaja i poczekam
    spokojnie żeby zobaczyć jak przepada. Proste.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/