PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyków w Szwajcarii › Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    Date: 30 Mar 2007 00:05:28 -0700

    On 29 Mar, 18:06, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Może tak, może nie. Ale nie powiedziałbym że jak CV to tylko ze zdjęciem.
    > Ostatnio dostaliśmy CV nawet bez daty urodzenia.
    > Znam też kilka agencji, które pakują CV w swoje schematy (przez wysłaniem do
    > klienta) i wycinają np. zdjęcia z tychże CV.

    Hej,

    a ja jednak potrzymałbym tezę, że jak wysyłać CV z Polski, to jednak
    ze zdjęciem.
    Dlaczego? Maksymalizacja szans. Zgadzam się z tym, że mogą istnieć
    agencje czy konkretne osoby, których zdjęcia nie interesują lub wręcz
    przeszkadzają im w podjęciu wyboru w oparciu tylko o kryteria
    techniczne. Z drugiej strony istnieją ludzie, którzy lubią widzieć, z
    kim mają do czynienia i obawiam się, że jest ich większość. Świadczyć
    o tym mogą ogłoszenia mówiące o ,,CV ze zdjęciem". Osobiście nie
    spotkałem się z ogłoszeniem z ,,CV, ale bez zdjęcia".
    Ciekaw jestem swoją drogą, czy jak wysyłałeś swoje CV z Polski do
    Szwajcarii, to czy było w nim zdjęcie? Podkreślam: z Polski. Sytuacja
    człowieka będącego już w Szwajcarii, mającego permit w ręku jest inna.

    Dzięki za wywołanie dyskusji.

    Pozdrawiam
    Krzysiek
    http://krzysztofrozmus.net

    PS
    Chyba się szarpnę i napiszę wkrótce osobny artykuł na temat CV, LM i
    rozmów kwalifikacyjnych, bo chodzi mi po głowie jeszcze kilka rzeczy,
    które można by dodać.