PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżki w firmie › Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
  • Data: 2007-01-06 00:15:21
    Temat: Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:enmm7h$del$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > I w tym poscie _tez_ nikogo nie obrazasz?
    Nie. Ja go nie mogę obrazić (ciebie zreszta także nie mogę), bo jakiekolwiek
    bym kalumnie i wyzwiska rzucił, to i tak będa one jedynie niezasłużonymi
    komplementami.

    > Znowu zwiazkowej hienie nerwy puscily. Miejmy nadzieje, ze tylko nerwy, a
    > nie np. zwieracze.
    Obrzydlistwo i prostactwo.
    Ale sie dostosuję do twojego poziomu na chwilę.
    Zwieraczami popuszczę jak twarz podstawisz.
    Związkowe hieny po prostu mają tak mają.
    [przepraszam normalnych grupowiczów za ten tekst, ale naprawdę należał się
    gnojkowi]

    > Ciekawe jakbys spiewal, gdyby zycie zmusilo cie do zajecia sie uczciwa
    > praca...
    Nie przesadzaj, synku. Życie to może zmuszać do czegoś takie łajzy, jak ty.
    Ja zmuszam moje życie do tego, aby wyglądało jak ja chcę.

    > A tak wogole ty i any_user to jak NIE i Gazeta Polska.
    Może tak, może nie. Lekceważę bowiem ciebie i twoje zdanie.
    Jesteś niczym Nasz Dziennik, Gośc Niedzielny, Fakt i Super Ekspress.
    To by było na tyle z twojego poziomu.
    Zgnoiłem się gadką tobą (ale doceń, bo do Lisowskiego się jednak już nie
    zniżam) trochę dla hecy, trochę z potrzeby poskromienia idioty; teraz
    odpadam. Nie chce mi się w brudach paprać, nawet dla jaj.
    Napisz sobie (Lisowski też może) co tam chora psyche nakazuje, ja wycieram
    dupę i spuszczam wodę - wiadomo po czym.
    [ponownie bardzo przepraszam wiekszość grupowiczów za prostacki styl i
    słownictwo tego postu - po prostu chciałem być pewien, że adresat mnie
    zrozumie; jeszcze raz sorry]

    --
    Jotte