PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-03 20:32:12
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina Liedtke <n...@h...pl> wrote:

    > To zdumiewające. Skąd wziął się akurat u grupowiczów ppo/ppd taki
    > bezprecedensowy funadamentalizm? :-o Oczywiście nie omieszkam pogooglać

    Nie mnie pytaj.

    > za tym, ale gdybyś mógł podrzucić jakieś słowa kluczowe (oprócz ,,FAQ''
    > i ,,charset'', które, obawiam się, spowodują wyszukanie ton

    Szczerze? Nie mam pojęcia. Zakładam, że poprzedni moderator konsultował
    zmiany w FAQ z użytkownikami. Ergo - zapis taki istniał kiedy ja
    przejmowałem moderowanie.

    > ,,pyskusji''), byłabym wdzięczna (modem na łączu radiowym nie bardzo
    > sprzyja długim poszukiwaniom on-line).

    Poszukam w wolnej chwili.

    > Na Twoim miejscu zrobiłabym głosowanie na grupie nad tym, czy brak
    > deklaracji charsetu powinien być powodem odrzucania postingów. Zero

    Dobrze wiemy, że znowu najbardziej będzie słychać niezadowolonych. Jeśli
    już, to jakiś formularz na WWW, chociaż wynik jestem w stanie przewidzieć.

    > dyskusji, tylko pytanie, termin, podliczenie głosów. W przypadku
    > podtrzymania tego (niewątpliwie kontrowersyjnego) wymogu -- link do
    > postingu z wynikami w FAQ.

    Pomysł (podsunięty zresztą przez Tomka Surmacza) był inny.
    Stworzyć automat dopisujący brakujące nagłówki, ale jednocześnie
    odpowiadający autorowi, że miał błędne kodowanie i jak poprawić.
    Zapis w FAQ by został, ogłoszenia by się ukazywały.
    Jeśli coś byłoby maksymalnie skaszanione (Google niestety psuje 3/4
    ogłoszeń, wstawiając ISO w nagłówkach, a kodując w treści sam nie wiem w
    czym), to by odpadało z informacją do autora.
    Wilk syty i owca cała.
    Jednakże jak znam życie zaraz by się okazało, że niepotrzebne jest podawanie
    nazwy stanowiska albo formy zatrudnienia (afair to zostało wprowadzone do
    FAQ kilka miesięcy temu, po dyskusji tutaj).

    --
    Przemysław Maciuszko