PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
  • Data: 2005-05-18 12:53:00
    Temat: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypomnij, czy masz juz doswiadczenie zawodowe, czy jestes swiezo po
    > studiach i nie pracowalas.
    Studia skonczylam 3 lata temu. Pracuje od 6 lat (teraz to dopiero moja
    pierwsza przerwa w pracy).
    Nigdy nie zarabiałam 860 zl (ze tak powiem "od zawsze" miałam powyzej 1 000
    zl), wiec nie jest dziwne ze nie chce nagle schodzić z pensja w dół.
    Człowiek przecież stara się piąć w góre, a nie spadać w dół.
    Mysle ze moim problemem jest też to, że nie szukam pracy w jakiejś super
    specjalistycznej branży, (bo i studiów nie mam jakos specjalnie
    specjalistycznych ;) ), wiec i kandydatów w niej jest o wiele więcej niż
    gdzie indziej. Najgorsze jest to, ze jak ide teraz na jakas rozmowe to juz
    potencjalni pracodawcy zaczynaja sie dopytywać co jest nie tak, skoro przez
    tyle miesiecy nie pracuje?? Ale tak to jest, gdy prezes siedzący po drugiej
    stronie biurka nie ma pojecia czym jest takie realne bezrobocie i jak bardzo
    trudno znaleźć prace mimo studiów, umiejetnosci i doswiadczenia. Wiec nie
    ukrywam ze klamie... mowie ze przez pierwsze 2 miesiace to bylam na urlopie
    i generalnie odpoczywałam, a pracy dopiero intensywnie szukam od niedawna.
    Bo i co mam powiedziec...