PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
  • Data: 2005-05-18 15:50:27
    Temat: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sqy7c2aa66u498@blaster...

    > Nie bierz do siebie, ale jak po raz kolejny slysze, co powinienem mowic
    > ZAMIAST PRAWDY, zeby bylo "DOBRZE", i ze nie wystarczy przyniesc aplikacji
    > w zębach, ale jeszcze trzeba stanac na tylnich lapkach i machac W
    > ODPOWIEDNI SPOSOB ogonkiem, to po prostu chce mi sie wyć, warczeć,
    > gryźć...

    Kazde negocjacje to przedstawienie. Nie chodzi o to, zeby klamac, ale o
    sposob przedstawienia prawdy. Sposob, w jaki czlowiek przedstawia fakty i
    jak je na wlasny uzytek interpretuje mowi o nim czasem wiecej niz te fakty.

    A machajacy ogonkiem zwykle odpadaja, z wyjatkiem firm, ktore zakladaja zle
    traktowanie pracownika.

    I.