PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
  • Data: 2005-05-18 16:04:18
    Temat: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d6fogp$rad$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A machajacy ogonkiem zwykle odpadaja, z wyjatkiem firm, ktore zakladaja
    zle
    > traktowanie pracownika.

    Że zacytuję pismo, jakie dostałem od pewnego prezesa, pewnej wymagającej
    "machania ogonkiem: śląskiej firmy:

    Skandaliczny wizerunek firmy XXXXXX"wypracowany" przez 11 lat (...) w Polsce
    na 2 poziomach rynku;

    1.. rynku pracy
    (...)
    został dobitnie potwierdzony w ostatnim projekcie rekrutacyjnym (...)
    (wizerunek firmy buduje się przez wiele lat a nie tygodni bądź kilka
    miesięcy ..)

    (...)

    Aż ponad 70% konsultantów (ok. 90 pracujących w tym samym czasie)
    przekazywało skrajnie negatywne postrzeganie firmy XXXXXXX przez kandydatów
    do pracy ..

    Będę bardzo zobowiązany za pełną i otwarta oraz szczerą opinię wyrażoną
    przez Państwo w obszarach jak niżej;

    1.. WIZERUNEK FIRMY XXXXXXXX => proszę o podawanie określeń wizerunku
    przez kandydatów w sposób bezpośredni (niezakamuflowany) i absolutnie
    prawdziwy !
    2.. SPOSÓB PROWADZENIA OSTATNIEGO PROJEKTU REKRUTACJI PRZEZ FIRMĘ XXXXXXXX
    (XXXXXXX + Zespół) => tak samo proszę o szczerość i prawdziwość oparta tylko
    na faktach
    Mam nadzieję Szanowni Grupowicze, że ów cytat pomoże jakoś tym z Was, którzy
    są rogoryczeni, zasadami panującymi na rynku pracy.