PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto co usłyszałam w doradztwie personalnym › Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
  • Data: 2005-05-18 16:30:58
    Temat: Re: Oto co usłyszałam w doradztwie personalnym
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sqza3qh366u498@blaster...

    > cytuję:
    > "O miesiacach, w czasie ktorych nie bylo stalego zatrudnienia, trzeba miec
    > do opowiedzenia ciekawa historie - najlepiej o tym, co robilas, jak sie
    > realizowalas w tym czasie. Utrata pewnosci siebie przy takim pytaniu to
    > bardzo duza strata punktow, podobnie jak zwalanie odpowiedzialnosci na
    > rynek."
    >
    > Moja historia jest ciekawa, ale z pewnościa mało interesuje potencjalnego
    > pracodawcę, jak fajnie się przepijało (i inne takie...) odprawę, jak potem
    > przedkładało się błogie lenistwo nad cokolwiek innego, i ile książek (w
> [...]

    Poglebiales i poszerzales swoja wiedze. Nareszcie miales czas i warunki na
    przeczytanie wszystkiego, czego dotychczas nie miales czasu czy sily
    przeczytac. :) Mogles tez nareszcie zadbac o przyjaciol i poswiecic im
    wiecej czasu. Czyli: samodzielnie poglebiasz wiedze o swiecie i dobrze
    odnajdujesz sie w grupie. ;)

    Jak rozmawiasz z osoba w miare inteligentna, to nawet jesli zza tych slow
    przeswituje chlanie i przegladanie sciaganych z P2P pdfów, doceni taki
    marketingowy sposob opowiedzenia o tym - i Twoje zdolnosci marketingowe.

    I.