PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie › Re: Oprogramowanie
  • Data: 2005-05-12 05:47:53
    Temat: Re: Oprogramowanie
    Od: czarny <m...@f...art.plum> szukaj wiadomości tego autora

    Mephisto napisał(a):

    > Mam pytanko zalozylem dzialanosc gospodarcza i mam kompa na firmie
    > interesuje mnie kto moze mi sprawdzic legalnosc oprogramowania na tym
    > kompie jaka "firma" jezeli ktos wie niech odpisze OKI dzieki!!!!

    zazwyczaj Business Software Aliance z siedziba (w Polsce )w Wa-wie.
    Wpadają z policją. BSA zrzesza najwiekszych producentow
    softu: M$, Corel, Borland, AutoDesk, Adobe i innych. Ale wiadomo, ze
    n a c i s k kladzie sie na soft M$ glownie...
    Z polskich producentow zreszony jest producent Mks-vir.

    Trzeba miec fakture zakupu softu. To podstawa. I wypadaloby miec jeszcze
    krazek i licencje (to dla produktor M$).
    Kary sa dotkliwe. Przy małym naruszeniu zazwyczaj wystarcza dogadanie
    sie i kara pieniazka + konfiskata kompa i softu. Przy wiekszych
    przekretach... brrr, szkoda gadac. A jaki obciach przy tym.

    --
    czarny
    [:: odpowiadasz- usun 'um' z adresu ::::]