PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie › Re: Oprogramowanie
  • Data: 2005-05-11 21:43:04
    Temat: Re: Oprogramowanie
    Od: "Jackare" <j...@i...bez.spamu..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Legalnosc sprawdza BSA. Wchodzi z policja i kaza odejsc od komputerów. W
    razie nielegalnego softu - rekwizycja sprzetu + kary finansowe bodajze od 15
    tys w gore za nielegalna licencje + koniecznosc zakupienia na uzywane
    oprogramowanie legalnych licencji.
    Przychodza bardzo szybko i bardzo chetnie "za podszeptem" np konkurencji- to
    dla nich czysta kasa.
    --
    Jackare
    Bytom