PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ? › Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
  • Data: 2003-04-14 12:12:19
    Temat: Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja bym dalej pociągnął te dywagacje - po co zatrudniać Balcerowicza jeśli
    jestem pewien że wielu studentów może za niego podpisywać, przystawiać
    pieczątki, a może nawet i zabierać głos w dyskusji
    za 500 miesięcznie (no może plus jego kawa, gabinet i bony stołówkowe)

    a czemu studentów ? po zawodówce można być prezesem (nawet wielu jest)

    a prezydentem ? czemu nie , nawet za 500 zł miesięcznie poszedłbym ja
    prostak do pałacu z małżonką i potomstwem, jeszcze te 500 oddałbym na
    sieroty i bezdomnych

    po jaką cholerę chodzić do szkoły ?
    ciekawe za jaką kasę pracuje Nina i w jakim zawodzie ?
    czy na jej miejscu pracy technik nie zrobiłby tego taniej ?

    pozdrawiam :-)