PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ? › Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
  • Data: 2003-04-14 11:50:45
    Temat: Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com> szukaj wiadomości tego autora

    > jest troche tego w sieci, zwlaszcza na sourceforge.net
    > jak juz masz szkielet w php z backendem z jakas baza danych to reszta
    > funkcji wymaganych przez klienta to kwestia dopisania paru rzeczy w
    > php i juz.

    bzdura!

    1. taki soft daje b. ograniczona funckjonalnosc, gdyby mozna bylo za pomoca
    phpnuke zrobic np. wp.pl to firmy nie placilyby kroci za to. to mrzonki
    osoby nie znajacej tematu

    2. ninko, czy pracujesz jako programistka, ze tak sie zdecydowanie
    wypowiadasz w tej kwestii ?

    3. jesli takie myslenie bedzie pokutowac jak twoje (i nie tylko) to, za 5
    lat w polsce zarobki informatykow spadna kilkukrotnie. ten sam studenczyna,
    ktory zrobi taki serwis za 500 zl dzis, za kilka lat zobaczy wala jak bedzie
    chcial zazadac za taki 200 zl !!!! pracodawca powie "kazdy biedak bezrobotny
    zrobi mi za 100 zl" ;-) ej, ludzie.....