PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ? › Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
  • Data: 2003-04-14 12:13:14
    Temat: Re: Ogłoszenie - czy ja śnię, czy kogoś po.... ło ?
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Firma" sie ogłasza, że jest organizacją non-profit.
    > Pewnie im się wydaje, że zleceniobiorcy też są non-profit...

    heheh, ja widzialem bodaj 2 dni temu lepsze ogloszenie..... koles proponowal
    wykonanie serwisu (zlecal), a w zamian obiecal umiescic baner autora. LOL!
    pojecie takich ludzi o internecie, prac, biznesie itd. wynosi 0.

    btw: to ogloszenie od ktorego zaczela sie dyskusja to o ile wiem jest CMS.
    sadze, ze liczenie na to ze wykona to student przez 2 tyg. to utopia, takze
    to ze to by zadzialalo w tym momencie i sprawa zakonczyla sie na wyplaceniu
    pieniazkow. taki serwis wymagalby stalego pracownika!
    tak, Joker mial racje, ja dodam, ze takie firmy sa po prostu dowodem na
    calkowity brak profesjonalizmu