PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-10 12:07:02
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Roman <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Chodziło mi tylko o to, że zarzucał Pan Panu A.P. przeczenie >stwierdzeniom
    >Parmenidesa, a tymczasem wypowiedzi A.P. można jedynie zaliczyć do >jednej
    >lub drugiej "drogi", ale nie przeczą one tym stwierdzeniom.

    Przeczy poniewaz, bezkrytycznie przyjmuje wyniki swoich doswiadczen.
    Permenides a pozniej Platon stwiedzili zgodnie: "samo doswiadczenie nie musi
    przynosic obiektywnej prawdy".
    Rzetelnie przeprowadzone doswiadczenie musi byc powtarzalne, musi byc
    potwierdzone przez wielu niezaleznych badaczy.

    >Nie bardzo rozumiem. Jakiej odpowiedzi się Pan spodziewa?

    Spodziewam sie ze uzyska Pan jakis wynik doswiadczenia. Czy zgodny z prawda?
    Watpie.

    Pozdrawiam Roman