PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-11 23:13:04
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brak pieniedzy = brak kwalifikacji do posiadania dziecka.

    Dziecko nie ma na to żadnego wpływu.

    > Jeżeli rodzice sa na tyle nieodpowiedzialni, że decydują sie na
    > dziecko bez zabezpieczenia go na przyszłość, to trudno, za własną
    > nieodpowiedzialność niech sami konsekwencje ponoszą.

    Oni oczywiście, niech ponoszą konsekwencje. Zawsze wkurzali mnie ludzie z
    ósemką dzieci, którzy płaczą, że nie mają za co żyć.
    Tylko co tu są winne te dzieci. Im należy pomagać, bo nie mają absolutnie
    żadnej winy za swój los.
    Dobrze byłoby, gdyby robiły to różnego rodzaju instytucje harytatywne, ale
    jednak Państwo musi tu co nieco zagwarantować. Choćby wyrównanie szans dla
    tych dzieci, aby mogły w przyszłości funkcjonować samodzielnie.

    Państwo powinno zapewnić opiekę również osobom niepełnosprawnym, zarówno
    fizycznie, jak też psychicznie.
    Bo to nie jest ich wina, że tacy się urodzili.

    --
    Pozdrawiam

    PS.
    Początkowo zgadzałem się z Pana stwierdzeniami. Zresztą z większością
    zasadniczo zgadzam się nadal. Jednak nie można widzieć wszystkiego wyłącznie
    w matematyce bitowej. Życie jest analogowe. Momentami Pańskie wypowiedzi
    można sklasyfikować jako faszystowskie, a tego już nie mogę zaakceptować.