PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje szanse na rynku pracy ? › Re: Moje szanse na rynku pracy ?
  • Data: 2005-05-30 21:13:52
    Temat: Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    Od: "sdf" <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7f6l6$90m$1@news.onet.pl...

    > Nie odpowiem Ci na pytania, ale napiszę że jestem w podobnej sytuacji.
    > Fakt, przed DG miałem trochę więcej doświadczenia zawodowego, ale i sama
    > DG twała dłużej, bo 2 lata.
    > Co więcej - DG była całkowicie nie związana z wykształceniem.
    > I co? I od lutego 2005 nie mogę znaleźć pracy. Wysłanych ponad 60
    > aplikacji, 1 rozmowa, wynik negatywny.
    > Jeśli nie odbierzesz tego za wścibstwo, to napisz czemu kończysz DG.

    Moja DG tez jest całkowicie niezwiązana z wykształceniem. Rezygnuję,gdyż
    koszty, jakie ponoszę , zaczynają przewyższać zyski. Nie kombinuję, nie mam
    układów i tak to niestety wygląda...

    Co do poszukiwań pracy, zaczynam się zastanawiać czy ma to jakikolwiek sens,
    bo wychodzi na to,że :

    - trzeba mieć układy l

    lub trzeba byc bezmózgim troglodytą, przy którym szef nie będzie miał
    kompleksów

    lub trzeba znać biegle 3 języki, byc super specjalistą z kilkunastoletnim
    stażem, godzącym się pracować za 800 brutto

    lub też trzeba dysponować własnym samochodem i telefonem... Szlag mnnie
    trafia.

    Czasem myślę,ze rekrutacje to pic na wodę - dla ludzi z układami...

    A co Ty o tym sądzisz? ;-)

    pozdrawiam