PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje szanse na rynku pracy ? › Re: Moje szanse na rynku pracy ?
  • Data: 2005-05-30 21:46:40
    Temat: Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sdf napisał(a):

    > Moja DG tez jest całkowicie niezwiązana z wykształceniem. Rezygnuję,gdyż
    > koszty, jakie ponoszę , zaczynają przewyższać zyski. Nie kombinuję, nie
    > mam układów i tak to niestety wygląda...

    U mnie było identycznie.

    > Co do poszukiwań pracy, zaczynam się zastanawiać czy ma to jakikolwiek
    > sens, bo wychodzi na to,że :
    > - trzeba mieć układy l

    Lepiej mieć, niż nie mieć. Ja nie mam.

    > lub trzeba byc bezmózgim troglodytą, przy którym szef nie będzie miał
    > kompleksów

    Nie zgodzę się.
    Trzeba być bardzo inteligentnym i umieć grać przed szefem odrobinę mniej
    błyskotliwego niż on sam.

    > lub trzeba znać biegle 3 języki, byc super specjalistą z
    > kilkunastoletnim stażem, godzącym się pracować za 800 brutto

    Sądząc po ofertach pracy, trzeba oprócz tego co powyższe godzić się na
    nienormowany czas pracy (i pełną dyspozycyjność), być świetnym
    księgowym, programistą, specem od marketingu, reklamy i PR. Oczywiście
    na raz. Mieć około 26 lat, w tym 3 letnie doświadczenie na kierowniczym
    stanowisku w międzynarodowej korporacji oraz chwalić się certyfikatem z
    Mensy.

    > lub też trzeba dysponować własnym samochodem i telefonem... Szlag mnnie
    > trafia.

    Przynajmniej w ofertach na które ja patrzę nie ma nic o telefonie i aucie.

    > Czasem myślę,ze rekrutacje to pic na wodę - dla ludzi z układami...
    > A co Ty o tym sądzisz? ;-)

    A ja myślę, że firmy mają teraz pełen luksus w rekrutacji i mogą
    przebierać, jak w ulęgałkach aż natrafią na tego jedynego, który spełni
    wymagania w 100% i trafi z pensją podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Czyli że chodzi o ten łut szczęścia.

    --
    Pitt