PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje szanse na rynku pracy ? › Re: Moje szanse na rynku pracy ?
  • Data: 2005-05-30 22:42:54
    Temat: Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 May 2005 23:39:15 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > BTW w USA ten sredni czas to 3
    > miesiace.

    Usa to zupelnie inna bajka. tam nawet przekwalifikowanie sie z wlasnych
    srodkow (pomijam systemy pomocowe) wyglada zupelnie inaczej.
    u nas tez kiedys tak bylo - wystarczylo byc w miare rzutkim i mozna bylo
    szybko zdobyc nowy zawod dajacy gwarancje zatrudnienia.
    Znajoma zony, zwolniona w "srednim wieku) na poczatku lat 90-ych z jednej
    z firm panstwowych z prostego stanowiska urzedniczego, po zarejestrowaniu
    sie sprzedala samochod i wszystko wpakowala w intensywne kursy dajace i
    wiedze i uprawniena (bodajze ksiegowe i zwiazane z handlem zagranicznym
    + rozpoczela studia zaoczne). Po roku, gdy juz miala kursy i pierwszy rok
    studiow za soba, bez problemow znalazla dobrze platna prace w wybranej
    przez siebie firmie, tej, ktora zaoferowala najlepsze warunki.
    dzis w tej samej sytuacji wyrzucilaby pieniadze w bloto, poniewaz
    odrzucono by ja z powodu braku doswiadczenia na stanowiska na ktore
    aplikowala.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##