PracaGrupypl.praca.dyskusjeMinimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju. › Re: Minimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju.
  • Data: 2003-04-25 06:52:35
    Temat: Re: Minimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju.
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - Pozostałe kwalifikacje - 661 zl brutto.
    > Troche brakuje do tych 800 - wiec jak to w koncu jest ? Moze mi ktos to
    > wyjasni - bo sam juz nie wiem.
    > Człowiek sie uczy 3,5 roku, potem idzie do szkoly na 1,5 etatu i dostanie
    > 850 na reke. Mozna poszalec - fakt :)
    >
    > Pozdrawiam (szczegolnie wszystkich nauczycieli - trzeba miec nie lada
    > poczucie humoru w tym zawodzie)
    > Yerek

    A no proste... juz bardzo czesto łysy" etat jest nizszy niz minimalna
    płaca. Pracodacy wliczają wszelkiem mozliwe premie i dodatki - i jak jest
    szansa ze bedzie 800zł brutto to dobrze.
    pewien problem powstanie jak sie tych premi nie otrzyma i byłoby w sumie
    mniej niż 800 bruto. No ale mało kto sie poskarży.

    pzdr

    piotrw