PracaGrupypl.praca.dyskusjeMinimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju. › Re: Minimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju.
  • Data: 2003-04-25 15:16:50
    Temat: Re: Minimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju.
    Od: "Anka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Troche brakuje do tych 800 - wiec jak to w koncu jest ? Moze mi ktos to
    > wyjasni - bo sam juz nie wiem.
    > Człowiek sie uczy 3,5 roku, potem idzie do szkoly na 1,5 etatu i dostanie
    > 850 na reke. Mozna poszalec - fakt :)

    Bylam w podobnej sytuacji kiedy zaczynałam pracę w szkole jako nauczyciel
    (jeszcze przed reformą szkolnictwa). Tez mnie ten fakt zdziwił dlaczego
    miałam dostawac wypłate niższą niz minimalna średnia krajowa. Wybrałam sie
    wówczas do radcy prawnego i dowiedziałam sie że szkoła pomimo swoich
    pokręconych tabelek nie ma prawa płacić mniej niż własnie ta minimalna
    ustalona płaca. Zgłosiłam się z tym do dyrekcji i dostałam do tej tabelkowej
    wypłaty jakis dodatek tak że łącznie dostawałam tyle ile sie należało. Tobie
    równiez radze porozmawiac z dyrekcją i przypomnieć mu/jej o swoich prawach:)
    No chyba że przepisy się zmieniły to być może ktoś mnie tutaj poprawi.
    Powodzenia!
    Anka