PracaGrupypl.praca.dyskusjeMinimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju. › Re: Minimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju.
  • Data: 2003-04-25 23:25:08
    Temat: Re: Minimalne wynagrodzenie w naszym pieknym kraju.
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yerek" <d...@s...pb.bielsko.pl> napisał w wiadomości
    news:b89ing$5m4$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Człowiek sie uczy 3,5 roku, potem idzie do szkoly na 1,5 etatu i dostanie
    > 850 na reke. Mozna poszalec - fakt :)

    W temacie jakby brakuje mi takiego malego ";)"
    Bo co innego ma oznaczac "w naszym pieknym kraju" ?

    Dla mnie kpina jest taka stawka wynagrodzenia. Widac Polak potrafi...
    I taka stawke ustalic, i sie do takiej przyzwyczaic.

    Wiem, na minimalna stawke nie mamy wplywu, ale opinie o Polsce
    miejmy przystajaca do realiow...

    pozdrawiam
    GreG