PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wykupi moje długi..? › Re: Kto wykupi moje długi..?
    From: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto wykupi moje długi..?
    Date: Thu, 29 May 2003 19:12:02 +0200

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:g5fadv8ql67shh5nt4ra6ikhlofnjh2425@4ax.com...

    > Skoro sa komornicy ignorujacy prawo.

    nie ignorujacy dtylko stosujacy sie scisle do niego i nie wykorzystujacy
    mozliwosci pouczenia wierzyciela o jego prawach.

    > Eh, a ja bym chcial by banki same sie zastanowily co daja do podpisu i
    jaka
    > wartosc prawna maja niektore z ich dowodow radosnej tworczosci.

    Dzisiaj czytalem taka "radosna tworczosc", kolejne pismo ktore przykleilbym
    na sciane placu :-) Jednak rekordy bija w tej tworczosci radcowie i adwokaci
    i jedynie bym chcial zeby radcowie i adwokaci wiedzieli cos na temat tego do
    czego sie zabieraja (nie wszyscy oczywiscie)

    > A czegoz mialbym sie obawiac? A, zapomnialem, olewasz prawo. No to wole
    nie
    > mieszkac.

    a gdzie powiedzialem ze olewam prawo? wykorzystuje mozliwosci jakie mi daje
    prawo abym dobrze wykonywal swoja prace

    > Uuuuuuuu, wydaje mi sie ze kolega sie do ABUSE kwalifikuje.

    czy stwierdzenie (przyznaje dosc potocznymi slowami), ze znalazlem mozliwosc
    wyegzekwowania naleznosci od dluznika ktory uchyla sie od placenia dlugow
    mimo ze ma ku temu mozliwosci jest zlamaniem prawa badz jakichkolwiek zasad?
    No chyba ze poczules sie urazony moim slownictwem ;-)

    > Ja nie mam zadnej filozofi tylko doswiadczenia z drugiej strony -
    probowalem
    > odzyskac pieniadze i wiem jakie sa na to szanse.

    To ze masz zle doswiadczenia z egzekucja sadowa nie uprawnia Cie jeszcze do
    osadzania wszystkich komornikow i ich pracownikow. W kazdym zawodzie sa
    ludzie ktorym nie chce sie pracowac badz sa nieodpowiednimi ludzmi na danym
    stanowisku. Na szczescie prawo przewiduje mozliwosc kontroli egzekucji
    sadowej.
    I jak juz napisalem przed chwila proponuje zlozyc jeszcze raz ten wniosek do
    komornika (nie ma oplat) podac wszelkie dane ktore ulatwia egzekwowanie
    naleznosci (NIP, PESEL, nazwy dzialalnosci gospodarczej i miejsca gdzie jest
    ona prowadzona, wnioski o sprawdzenie dluznika w urzedach) no i oczywiscie
    jak najbardziej szczegolowe okreslenie z czego ma byc prowadzona egzekucja.
    Pozniej nalezy dowiadywac sie o to co dzieje sie w sprawie.
    (bardziej szczegolowych informacji moge udzielic poza grupa)

    pozdrawiam

    PrzemekK
    smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem