PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 12:26:42
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Idz na rozmowe z duza paka pampersow i zapewniaj rekrutera, ze nie masz i
    > nie planujesz dzieci.

    Dooooooooobre :)! Rzekłbym nawet MOCARNE!!!

    > Z drugim tematem, to zapewniam cie, ze na rozmowy kwalifikacyjne sie nie
    > nachodzisz, o ile nie poslesz CV Bile Geatsa

    Też tak uważam.
    Z moim średnim technicznym (technik elektryk specjalność masz.i urządz.
    elektr.) + 25 lat praktyki w informatyce jako serwisant, helpdesk,
    operator mainframe, programista i admin + 1 strona CV kursów + 1,5 strony
    pracodawców, obowiązków i osiągnięć + pół strony znajomości systemów
    i aplikacji, mam jedną rozmowę na rok - w stolicy kraju kwitnącego ziemniaka.

    Marek