PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 12:31:54
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Krzysztofsf [Thu, 12 May 2005 14:28:35 +0200]:

    > Jesli nie sa nastawieni na studentke na umowezlecenie,
    > lub kogos z programow "my ci damy staz to juz nie
    > potzrebujesz pieniedzy", to jako osoba obyta biznesowo
    > (doswiadczenia w rozmowach) i niespieta rozmowa napewno
    > masz duzo wieksze szanse niz jakajacy sie osobnik
    > wpatrujacy sie jamniczym wzrokiem w oczy rekrutujacego.:)

    No wlasnie dokladnie o to mi idzie. Bo umiejetnosc
    rozmawiania, negocjacji czy zwykla pewnosc siebie to
    mozna nabyc we wlasnym zakresie niewielkim nakladem
    srodkow przeciez. Wiec mnie intryguje czy faktycznie
    jest tak ze pracy nie ma i koniec, czy ci ludzie sie
    po prostu nie od tej strony za to zabieraja?

    Jak obstawiasz?

    Kira