PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest informatyk? › Re: Kto to jest informatyk?
  • Data: 2005-05-12 13:12:13
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: czarny [Thu, 12 May 2005 13:55:26 +0200]:

    > Ful ripsekt dla Ciebie :)

    Mhm. Szkoda tylko ze nie moge sie zebrac zeby ta siec jakos
    sensownie zrobic, chociaz poupychac kable pod scianami :P
    Jak ktos nieprzyzwyczajony to moze sobie zeby powybijac, a
    sporadycznie istnieje nawet szansa powiesic sie na kablu.

    Szewc bez butow normalnie.

    > No to ja juz nie wiem jak szukać... :/
    > Chyba ze szukal <joke>lokalnie, bez rozglosu ;) </joke>

    No szukal faktycznie lokalnie i bez rozglosu, tu masz
    racje. Jedyna zewnetrznie widoczna forma poszukiwan to
    bylo to ogloszenie wlasnie. Co tam jeszcze robil, nie
    mam bladego pojecia -- wiem, ze jak my potrzebowalismy
    to sie ogloszen nie dawalo tylko pytalo o takiego.

    Kira