PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 12:13:52
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: "gienia" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Ostatnio szlo nienajlepiej wiec
    > musialam ograniczyc zatrudnienie.

    Z tego co piszesz to uwazasz sie pracodawce niezwyklej
    dobroci poniewaz zaproponowalas zmiane warunkow pracy
    zamiast zwolnienia. Moim zdaniem po prostu wykombinowalas,
    ze tak bedzie taniej i chwala ci za to - kazdy robi tak, zeby jemu
    bylo lepiej. Jednakze proponujac zmiane warunkow pracy chyba
    zadwalas sobie sprawe z tego, ze pracownik ma prawo odmowic.
    Nie rozumiem wiec skad ten zal. Gdybys ja zwolnila zamiast zmieniac
    warunki pracy to tez musialabys wyplacic odprawe.
    Chcialas zrobic tak, zeby Tobie bylo dobrze - nie wyszlo, ale czemu dziwisz
    sie,
    ze kobita robi tak, zeby jej bylo dobrze?

    A tak IMHO ponad 2000 na reke to niezla kasa jak dla
    sprzataczki-ekspedientki
    o niskich kwalifikacjach. Po co ja te studia konczylam....

    pozdr.
    Agnieszka