PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 12:52:25
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: "Joanna" <l...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Trudno powiedziec, moja firma swiadczy drobne uslugi dla ludnosci i nie
    kazdy tydzien okazuje sie zyskowny, ostatnio ludzie maja mniej pieniedzy
    wiec jest raczej na minusie. Ledwo sie wyrabiam, moj zysk za ubiegly miesiac
    byl mniejszy niz pensja tej Pani. Nie mage w tej sytuacji zobowiazac sie do
    okreslonej ilosci czy wysokosci rat. Juz zaplacilam jej 300 z odsetkami,
    mysle, ze do poniedzialku uzbieram nastepne 300, choc dzisiejszy dzien jest
    zly a przeciez za kilka dni musze oplacic ZUS, Takie sa realia, ja naprawde
    nie jestem Caringtonem. Ostatnio spoldzielnia podwyzszyla mi czynsz...