PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re: Kto chroni pracodawce?
  • Data: 2002-05-09 12:41:18
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: "gienia" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wolisz uklad klasyczny, tj np dwie nagany i dyscyplinarka.?
    > dalej jestem ciekawy, na ile rat jest propozycja rozlozenia odprawy.

    To nie jest argument w dyskusji na temat czy lepiej wziac odprawe,
    czy pracowac za pensje niewiele wieksza od zasilku.

    Chodzi o to, ze kobita przymyslala sprawe i doszla do wniosku, ze
    woli dostac te 6 tysiow i od razu zaczac szukanie nowej pracy.
    Jezeli szybko ja znajdzie to lepiej na tym wyjdzie.

    A tak pozatym to pomyslecie: pracodawca obniza pensje, ty sie godzisz,
    pozniej dostajesz wymowienie i zamiast 6 tys dostajesz niecale 2.

    Dziwie sie tylko, ze nie zgodzila
    sie na propozycje Joanny rozlozenia odprawy na raty, wiedzac,
    ze firma jest w trudnej sytuacji. Ja na pewno bym
    sie zgodzila - majac to oczywiscie na pismie.
    Mysle, ze prawo powinno byc takiej sytuacji po stronie pracodawcy.

    pozdr.
    Agnieszka